یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
زرندیه

حوزه/ خانم خدادادی مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه گفت: تقویت هویت زن مسلمان در جامعه و زنان باعث استحکام خانواده و جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت پایگاه بسیج معصومیه شهرستان زرندیه نشست بررسی هویت زنان با حضور خانم خدادادی مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه برگزار شد.

خانم خدادادی اظهار داشت: ابن سینا دانشمند بزرگ ایرانی درباره هویت زن این چنین می گوید که خانواده مطلوب براساس موازین شرعی ایجاد می‌شود که زن شریک مرد ، نگهبان مال همسر و امین او در تربیت فرزندان است.

وی افزود :هویت زن به عنوان نقش دختر ،نقش همسر نقش مادر یک نقش مستقل است که باید استقلال آن به رسمیت شناخته شود .

خدادادی در ادامه گفت: هدف از آفرینش جنس مونث تربیت است ، اینکه خود تربیت شود و تربیت کننده باشد و زمینه ساز تربیت در جامعه باشد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه تصریح کرد:تربیت دختران در جامعه باید در مسیر مادری و همسری باشد.

وی در پایان به بیانات رهبری اشاره کرد که می فرمایند: یکی از وظایف اصلی دختران و زنان جوان را ایجاد الگوی جهانی برای زنان دنیا می دانند .آن روز وظیفه زنان مسلمان به خصوص زنان جوان و دختران آن است که هویت والای زن اسلامی را چنان زنده کند که چشم دنیا را به خود جلب کند .

در پایان اشاره به این موضوع کردند که یکی از اختلالات نسل امروز بویژه دختران نداشتن یک هویت واحد برای ایفای نقش تمدن سازی مادری است .

زن مسلمان باید به خود باوری برسد .همان چیزهایی که در آموزه های دینی و قرآن بیان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha